FAQ
đ Information om frakt
NÀr kan jag förvÀnta mig att min bestÀllning levereras?
NÀr din bestÀllning har skickats levereras paketen vanligtvis inom 5-7 dagar efter avsÀndandet. VÀnligen kontrollera vÄr fraktsida för berÀknad leveranstid i ditt land.
Observera att leveranser till vissa avlÀgsna platser kan ta nÄgra extra dagar.
NÀr jag har bestÀllt nÄgot - vad hÀnder sedan?
Du kommer att fÄ en orderbekrÀftelse per e-post sÄ snart du har lagt din bestÀllning. Din bestÀllning kommer att behandlas och skickas inom 1-3 arbetsdagar. NÀr din bestÀllning har skickats kommer du att fÄ ett e-postmeddelande med ditt spÄrningsnummer.
Hur spÄrar jag min bestÀllning?
Vi skickar ett spÄrningsnummer till dig nÀr din bestÀllning har skickats. Du kommer att kunna spÄra den direkt pÄ vÄr cillejuveler.se/apps/parcelpanel
Â
đŠÂ BestĂ€llning
Kan jag Àndra min bestÀllning?
Om du vill Àndra eller annullera din bestÀllning, vÀnligen kontakta oss pÄ info@cillejuveler.se med ditt bestÀllningsnummer sÄ snart som möjligt. VÀnligen observera att eftersom ditt köp kommer att förberedas snabbt för leverans kan det hÀnda att vi inte kan tillgodose din begÀran.
Jag saknar en artikel i min bestÀllning.
Om du upptÀcker att en artikel saknas frÄn din bestÀllning, vÀnligen skicka oss omedelbart ett e-postmeddelande till info@cillejuveler.se inklusive ditt bestÀllningsnummer och ett fotografi av det paket du fick; se till att fÄnga fraktetiketten i bilden.
Vi kommer omedelbart att kontakta vĂ„rt team och granska CCTV-bilder för att avgöra om vi kan hitta den saknade artikeln, eller om den verkar ha gĂ„tt förlorad eller skadats under transporten. Detta gör det möjligt för oss att ta itu med och lösa problemet snabbt.Â
đ± FELSĂKNING
Jag kan inte göra en bestÀllning
Om du har problem i kassan kan du prova följande ÄtgÀrder:
- Försök med en annan webblÀsare
- Försök med en annan enhet
- Töm cookies i den webblÀsare som du anvÀnder
Detta brukar lösa den hÀr typen av problem. Om du fortfarande upplever problem, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst.
Kan jag avbryta eller uppdatera min bestÀllning eller Àndra min leveransadress?
Om du behöver göra nÄgra Àndringar i din bestÀllning, inklusive justering och annullering av bestÀllningen, eller Àndra leveransadressen, vÀnligen kontakta oss inom 24 timmar efter att du har lagt bestÀllningen.
Observera att eftersom vÄrt team arbetar hÄrt för att fÄ din bestÀllning skickad sÄ snabbt som möjligt, kan det hÀnda att vi inte kan avbryta eller uppdatera din bestÀllning pÄ begÀran.
Jag har lagt en order men jag har inte fÄtt min orderbekrÀftelse.
Du har förmodligen angett fel e-postadress. Kontakta vÄr kundtjÀnst och beskriv problemet. Var noga med att ange ditt fullstÀndiga namn och vilket datum bestÀllningen gjordes.