Försändelsepolicy

    Alla beställningar kommer att behandlas samma arbetsdag för beställningar som görs före 23:59 CET (utom helger och helgdagar), efter att du har mottagit ditt e-postmeddelande med orderbekräftelse. Du får ett nytt meddelande när din beställning har skickats.


    Försändelse

    Vi strävar efter att leverera din beställning till den leveransadress som du anger när du gör din beställning.

    Vi kan meddela dig om vi förväntar oss att överskrida det förväntade leveransdatumet, men vi kommer inte att vara ansvariga gentemot dig för någon förlust, ansvar, kostnad, skada eller utgift till följd av försenad leverans i den utsträckning som lagen tillåter.

    Vi kanske inte kan leverera produkter till vissa platser. I sådana fall kommer vi att informera dig och se till att beställningen annulleras och återbetalas eller levereras till en annan leveransadress som du har bekräftat.

    Risken för produkten övergår till dig vid leverans till leveransadressen, såvida inte leveransen försenas på grund av att du inte har uppfyllt dina skyldigheter enligt dessa villkor. Risken övergår den dag då leveransen skulle ha skett om du inte hade uppfyllt dina skyldigheter.

    Om du inte kan acceptera leverans eller upphämtning av din beställning kan vi ge dig ett kort med instruktioner om hur du kan få en ny leverans eller upphämtning av transportföretaget.

    Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

    När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande från oss med ett spårningsnummer så att du kan kontrollera dess status. Det tar upp till 24 timmar innan spårningsinformationen är tillgänglig.

    Om du inte har fått din beställning inom 10 dagar efter att du har fått ditt e-postmeddelande med bekräftelse på leverans, vänligen kontakta oss via info@cillejuveler.se med ditt namn och beställningsnummer så undersöker vi saken åt dig.

     

    Återbetalningar, returer och byten

    Vi accepterar returer upp till 14 dagar efter leverans om varan är oanvänd, i originalskick och uppfyller vår returpolicy. Vi återbetalar hela beloppet för beställningen. Se vår fullständiga returpolicy för mer information.

    Om din beställning anländer skadad, skicka ett e-postmeddelande till oss så snart som möjligt på info@cillejuveler.se med ditt beställningsnummer och ett foto av varans skick. Vi tar hand om det så snart som möjligt och gör vårt bästa för att hitta en tillfredsställande lösning.

    Om du har några ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss på info@cillejuveler.se